Eerste editie Museumplein Polo Amsterdam Event

De initiatiefnemers presenteren van 30 september tot en met 2 oktober de eerste editie van het Museumplein Polo Amsterdam Event. Dit unieke paardensportevenement vindt aankomend weekend plaats op het Museumplein in het culturele en museale hart van Amsterdam.

Aan de eerste editie van het Museumplein Polo Amsterdam Event doen zes internationale poloteams mee. Niet alleen de polosport komt aan bod tijdens het evenement. Ook Nederlandse topruiters, zoals drievoudig Olympisch dressuurkampioen Anky van Grunsven, meervoudig wereldkampioen vierspanmennen IJsbrand Chardon en Olympisch eventingruiter Tim Lips geven demonstraties op het Museumplein. De toegang is gratis.

Lees artikel online: www.knhs.nl/nieuws/2016/eerste-editie-museumplein-polo-amsterdam-event